e noapte şi e târziu…evident

kiar e noate şi e destul de târziu 01:40 AM. ce face lume ala ora asta, zic eu. pai mă uit în Sfânta listă de mess şi trec în revistă – primul este treaz veşnicul gooDy, „un copil ratat” pentru care viaţa înseamna doar Counter Strike, urmează Adi care în sfârşit (după ce l-am stresat cu mii de intrebari idioate despre blog) se poate uita liniştit la un film bun după cum pot citi la status. Cristi (piticu) mă îndeamnă să gândesc liber şi sar tocmai la Ştefan bunul meu prieten şi coleg de suferinţă (pe plantaţia lui Mişu Golescu şeful nostru suprem) care zice el – joacă biliarb pe net NAKED!!! wtf!?? cică a pierdut şi acum s-a dezbrăcat ca să onoreze pariul… vreo 2 amici zic că sunt plecaţi dar bantuiesc prin zonă dacă e nevoie să dau buzz ( păi e 2 nopatea!!!) în rest lumea s-a dus la culcare. ultima fată din listă Claudia, sărbătorita zice că mă pupă si ma invită în pat…al meu ca al ei e la Bucureşti… Eu ce dracu fac?? de ce nu dorm?? kiar aşa!??? Păi uite de ce nu dorm, că tocmai mă anunţă Ştefan că l’a lăsat dracu de biliard pe dezbrăcate şi îşi făcu şi el blog…ia să văd!

Lasă un răspuns

