încercarea moarte…are

După ca a plecat Adi la sală să tragă de fiare, pe barter adică un fel de moka nu d’asta autohtonă, ci o moka d’aia de import cu fiţe, am încercat şi io ţaranul din mine să văd cum se utilizeaza un blog. eu recunosc că sunt mai atehnic şi că nu ma simt în largul meu cu atâtea necunoscute în preajmă (necunoscute care nu au ţâţe) şi am început să apăs pe butoane în speranţa ca voi reuşi să realizez ceva măreţ. după mai multe încercări nereuşite, evident, m-am lăsat păgubaş şi am plecat să-mi iau pe baby de la muncă. după ce ne certarăm am schimbat reciproc câteva replici amicale am plecat spre casa ei. restul nu comentez . pace vouă!

3 răspunsuri to “încercarea moarte…are”

  1. ia vezi cum de tot încerci până nimereşti delete blog 😀

  2. bah tu de unde stii ce fac eu zi de zi? zii! :))

  3. welcome ma 🙂

    vezi ca e lume rea pe aici …

Lasă un răspuns

