prima mea zi de blogger

salutare lume!!! mi-am tras şi eu un blog ca să fiu în lumea bună. Deh…nevoia de cominicare, bat-o vina! La acest eveniment deosebit am fost supravegheat de Adi, cel care a şi tăiat de altfel cordonul ombilical al blogului. Abia aştept să bârfim şi să cârcotim.

3 răspunsuri to “prima mea zi de blogger”

  1. Nu trebuie să aştepţi prea mult. Pune mâna şi scrie, ca să am ce citi. Poţi să pui şi poze, doar ştii că-mi plac…

  2. scriu, scriu, dar nu stiu sa utilizez dracovenia asta de blog….

  3. hi, hi
    eu sunt al 45 carcotas !!! super…..
    la mai multe aparitii, rechinule ….. :)))))

Lasă un răspuns

