fir întins

Am tras în plămâni…….aer curat de la ţară. Altceva nu trag. Poate mai consum câte ceva, dar moderat! Cum mă lăudam pe la miezul zilei că o să evadez pe o baltă, zis şi făcut. După şedinţa de la 15.00 am luat undiţa nişte momeală vie şi calc-o spre lac împreună cu Flavius, alt coleg pescar. Misto la ţară. Aer curat, cântă păsărica, pe baltă adie uşor vântul, umbra deasă, apa liniştită, peştii în apă… Dacă vă întrebaţi unde era baby a mea în acest timp …. păi după cum v-aţi dat seama era cu mine pe lac. Eu în căutarea lui Moby Dick ea, mica sirenă, nu avea trabă cu Moby îl căuta doar pe Dick … Am lansat momeală şi am aşteptat, apoi iar am lansat şi iar am aşteptat. După ce m-am plictisit de aşteptat, am schimbat momeala şi evident, iar am lansat. În tot acest timp cât eu eram ocupat cu lnsările şi aşteptările colegul meu Flavius socializa cu peştii, le arăta împrejurimile şi îi invita în juvelnic… Mîîîîhhh zic, ceva nu e în regulă… Aşa că mai schimb pentru a nu ştiu câta oară momelile şi aştept captura, trofeul, peştele, monstrul din adâncuri, până la urmă aştept orice dar numai să traga!!!!!! A tras într-un final şi l-am prins! În sfârşit eram relaxat! Şi pentru că eram atât de relaxat se aude un tunet sinistru şi vine inevitabil ploaia. Ploaia vine, se transformă în furtună, furtuna în tsunami şi noi ne refugiem în maşină, următoarea staţie Piteşti, coborâre pe dreapta… Roadele acestei expediţii fură 16 peştişori mai mici decât cei pe care îi gazduiesc de juma de an în acvariul din bucătărie,  90% din momelă teafără şi nevătămată, puţin bronz natural, declaraţii de iubire pe malul lacului între baby şi je şi invers, 10-15 ţigări fumate în aer curat de către Flavius şi o poveste pentru blog. Nimic mai mult.

dovada

Iată dovada măiestriei mele native de pescar….

Un răspuns to “fir întins”

  1. Felicitari, esti grozav!

Lasă un răspuns

