munca e frumoasă ca femeia…

Va-ţi prins, sunt la muncă…Am vrut să bloguiesc când m-am trezit dar am schimbat aseară tema de la blog şi azi nu mai găseam de unde să mă loghez către My Dashboard…. stupid me. Acum sunt la redacţie şi am primele decepţii. Trebuia să ma duc să fac nişte poze la o firmă dar cum eu nu am servit şedinţa de dimineaţă se duse alt coleg, iar eu tre să fac muncă de teren pentru un catalog publicitar şi trebuie să plec prin căteva localităţu rurale dar şi urbane din jurul oraşului meu, Piteşti… wtf, c’est la vie!!!

revin later!

Lasă un răspuns

