tot la scârbici (partea a 2-a)

După cum spuneam mai devrema am fost să fac nişte poze absolut plictisitoare într-o comună din apropiere. Am revenit în the city cu creierii clociţi de căldură şi cu gandul ca după-amiază să dau o fugă la o baltă să prind un peşte, poate chiar 2… Momentan tre să fug la nu ştiu ce sărbătoare a unui colegiu de renume judeţean şi dacă am noroc poate prind şi eu poza vieţii mele :P. Însă până când va sări Arpechimul în aer mai este aşa că ma târăsc spre următorul eveniment de presă să mai trag câteva cadre…. Apropo de muncă.Parcă azi se dau banii….! Da, e ziua de salariu!!! Wow, ar fii cazul să iau atitudine, să intru în peştera bestiei şi să iau balaurul de coadă…pe şefu, Mişu, adică!!!

4 răspunsuri to “tot la scârbici (partea a 2-a)”

  1. People are strange! Aşa şi tu… Când o să înveţi şi tu că zilele de salariu sunt pe 15 şi pe 28???

  2. da? mmmh, d’aia era asa liniste la secretariat!!! mah!! dar eu am vazut oameni ci bani in mana pe acolo…. tre sa verific!

  3. cred ca pot sa zic ca ai intrat si tu in randu` lumii… acu ca ti-ai tras si blog (pentru ca e trendy), nu ne ramane decat sa te vedem citat in catavencu, ca piticu (sic)…

  4. rechinu tot rechin… mai tare ca Napoleon
    a fost si la servici, a facut si poze, a fost si la peste, la mai si prins, a luat si prima si mai vrea asa, la prins si ploaia si-a tras si blug mai si scrie… ehe tinere, daca o sa vrei sa te mai si insori… mai stiu io pe cineva cu 99 de meserii…
    PS salut si gasca care te vrajeste si cu balauru… mai intai sa-i gasesti minunea de coada…,

Lasă un răspuns

