la dracu’, sunt faimos!

După nici trei zile de bloger am devenit deja faimos pe strada mea!!Motivul este faptul că am apărut pe ultra cunoscutul blog al lui Cristi (fostul meu coleg de facultate) alias piticu.ro pentru restul lumii. Dovada incontestabilă stă aici. Asta înseamnă că acum trebuie să fiu mai bun în atacare unor probleme ale vieţii. Dar la problemele mele cine apleacă urechea, stau eu şi mă gândesc? Acum trebuie să proccesez cu sarcină dublă. Greu…

Încă odată 10’x, Cristi!

2 răspunsuri to “la dracu’, sunt faimos!”

  1. Cred că o să mă depăşeşti în audienţă cât de curând. Şi o să încep să te urăsc şi să-ţi las comentarii răutăcioase şi o să te vorbesc de rău pe la toate colţurile.
    Sau doar o să te felicit…

  2. Marian Mihai Says:

    esti un dragut!!!

Lasă un răspuns

