aiurea…

Pentru ziua de azi avea planuri mari. M-am trezit mai devreme decât de obicei, am ajuns la muncă mai devreme şi evident am primit veştile proaste mult prea devreme…. Aflu încă de pe drum, că desfăşurătorul zilei de azi nu va suferi modificări majore faţă de programul stabilit, vor fi … totale! Şi în loc să particip la nişte acţiuni dinamice pe la munte voi sta să-mi coc creierii între betoanele din oraş împărţindu-mi activitatea între conferinţe de presă politice şi reacţii ori alte sondaje legate de testele naţionale…. wtf!!! Şi ca să fie treaba de kkt până la final aflu ca în miezul zilei trebuie să bat acelaşi drum pe care l-am făcut vinerea trecută, să realizez nişte poze unor construcţii (aceleaşi pe care l-am făcut vinerea trecută) pentru un material publicitar (acelaşi). Păi d’ aia merg lucrurile atât de bine în ţara noastră şi mai părem uimiţi. Probabil vă întrebaţi de ce sunt cu capsa pusă?? Păi cum să nu am draci când programul tău pe ziua de azi consta în muncă pe teren la răcoare de munte la o aplicaţie ISU împreună cu Jandarmeria şi Salvatorii Montani, apoi vizita Ministrului Silaghi. Şi da, am un coleg dar el este deosebit şi îşi face programul în funcţie de nervii mei. Cu cât am mai mulţi draci eu, cu atât este el mai degajat…de muncă… Dacă tot o frecăm amândoi aiurea p’aci (şi eu şi colegul pe care apropo nu l-am vazut dar lumea zice ca e la doctor să-şi facă nişte analize) măcar să prindem noi ceva mai interesant decât colegii plecaţi la lucruri serioase.

2 răspunsuri to “aiurea…”

  1. Nu dispera! Ziua încă nu s-a terminat…

  2. domnule, arunca dracului tesla aia, nu e pt. tine, e pt. altii dar stau si ma minunez, de ce n-o folosesti. e buna pt. capatana alora care te face sa-ti amintesti de ea. asa ca nu te mai vaita. Ori folosesti tesla pt. capatani, ori aplici ceea ce vroiai sa faci… lasa-le dracului de poze, ca uite cum unii se bat cu pumnii in piept ca ei mor pe metereze (la SRVici) si de fapt altii fac treaba. Ia fa tu pe nesimtitorul… de cateva ori, ca esti prea destept ca sa-ti dau io amanunte…

Lasă un răspuns

