Ma invidiaza lumea

Conversatie intre mine si amicul meu Adi, azi pe mess

rechinu: miss me?

adi enache: teribil

rechinu: si ce mai faci?

rechinu: ce mai zici?

adi enache: nu am chef azi…

adi enache: nu am chef azi…

adi enache: n-am chef de nimic!

rechinu: nici eu

rechinu: hai la bazin

rechinu: mergi?

adi enache: trebuie să muncesc

rechinu: aaa

rechinu: si eu. dar…

adi enache: dar ce?

rechinu: ma apropii de 1000 de vizite pe blog!

adi enache: tu ştii cât am muncit io să ajung la prima mie?

adi enache: cred că mi-a luat vreo trei săptămâni

adi enache: eşti foarte popular

adi enache: s-ar părea că aberaţiile tale sunt atractive pentru popor

rechinu: pai ce dracu’

rechinu: daca populatia se uita la otv, la mircea radu ori la surprize-surprize de ce sa nu citeasca si blogul meu?

adi enache: mda

adi enache: oamenii bolnavi sunt distractivi…

rechinu: pai si eu cum sunt, in ce categorie ma inscriu?

adi enache: tu eşti special

rechinu: e de bine?

adi enache: da

adi enache: şi copiii autişti sunt speciali…

rechinu: dâmm-dâm

2 răspunsuri to “Ma invidiaza lumea”

  1. Statistică
    999 vizite
    eu sunt a 1000, ;)…hihihi…i-ai cerut voie lui adi sa pui convorbirea de pe mess cu el pe blog???daca nu sa sti k face urat..:-P

  2. „rechinu: pai si eu cum sunt, in ce categorie ma inscriu?
    adi enache: tu eşti special
    rechinu: e de bine?
    adi enache: da
    adi enache: şi copiii autişti sunt speciali…”
    :)) tu esti cel mai special! 😀

Lasă un răspuns

