am revenit

Îmi pare rău lume, draga mea, că nu am mai avut activitate pe  blog zilelea acestea. Nu că nu a-şi fi avut ce spune, doar că nu am fost prin zonă. Căldura asta m-a făcut să mă retrag la umbră deasă şi apă curgătoare rece, însă eu am ajuns lângă umbră la apă stătătoare. Oricum, important este că am evadat dintre betoane şi am lenevit aproape 2 zile. Pretextul zilei de sâmbătă a fost pesuitul, dar am făcut de toate mai puţin să dau cu băţul în baltă… Dintre multele activităţi ce m-au întrerupt în timpul alocat pescuitului enumăr condusul, cumpărături de sezon, hrănitul burţii 1, plimbatul prin pădure până la fântâna cu apă rece, cositul ierbii, grătar, hrănitul burţii 2, activităţi agricole, tranşatul unui viţel, hrănitul burţii 3 şi multe altele. Rezultatul celor 10 ore de ceea ce trebuia să fie o partidă de pescuit a fost 2 ore de măsurat balta din priviri şi 11 cărăşei captură. Ziua de sâmbătă a început la 10.00 cand m-am trezit şi s-a sfârşit subit pe la 03.00 duminică dimineaţa când am adormit răpus de oboseală şi drum. Duminica, adică azi, a început ca oricare alta adică cu o şedinţă de sumar la ora 10.00, asta după ce eu am aşteptat vreo juma’ de oră prin parcare autocarul care trebuia să mă ducă la un eveniment naţional important pentru ţară! Evident că am înţeles prost şi după 2 min de conversaţie prin telefon cu şeful m-am lămurit că ajunsesem la locul stabilit, cu doar 2 ore şi ceva mai devreme…. Aşa că mă întorc la redacţie pentru rutina de duminică şi restul zilei de muncă (adică până la 15.00 când am evadat) a decurs fără incidente majore. De la 16.oo am servit o porţie dublă de plajă + bazin cu baby şi Ştef şi alte cunoştinţe, ocazie cu care am mai schimbat şi noi băieţii o idee, o impresie, o privire pe furiş la un topless, că deh, ochii văd şi iubita mă bate! Bupă baia de soare şi mulţime am plecat să mă fac băiat frumos la rizer şi bărbier,ca mâine să încep o nouă săptămână de căcat muncă cu forţe noi.

4 răspunsuri to “am revenit”

  1. daimonius Says:

    mda… Pisi cu ochii la alte toplesuri eu cu ochii la toplesuri… în familie 😉 prieteni ştiu de ce… :p

  2. daimonius Says:

    şi la cine mă refer… baby!

  3. Marian Mihai Says:

    la cine bre? a? ca nu fusei pe faza?

  4. daimonius Says:

    eeeee…. nu-ţi spui… te las să ghiceşti!

Lasă un răspuns

