hot, hot, hot

E very hot lumeeeeeeee, ma topesc!!! Nu pot sa muncesc! Nu pot sa gandesc! Hainele mi se par inutile, iar picioarele mele vor sa evadeze din pantofi. Vreau liber, vreau concediu, vreau putina racoare… Mai vreau si niste bani, dar momentan nu ma pot ajuta prea mult decat daca imi ajung de un drum pana in Geoenlanda. Corpul meu a devenit un burete, o masinarie de produs transpiratie. Glandele mele sudolipare nu au de gand sa intre in greva??! Ma uit prin redactie si e prea multa liniste. Toata lumea migreaza catre apa, racoare si terase. Nimeni nu mai lucreaza, lenea e ca la ea acasa. Eu ce sa fac? Am deschis usa la birou sa intre leanea, draga de ea, si la mine. Nu mai am sefi, director, nimic. E cea mai libera democratie.

Un răspuns to “hot, hot, hot”

  1. baby a ta :) Says:

    hai sa te racesc un pik….

Lasă un răspuns

