Am Maybach, deci exist!

 Fotbalul din Romania se poate mandri cu o achizite de invidiat si anume inca un Maybach. Patronul clubului FC Arges, Cornel Penescu, si-a facut cadou, pentru a mai indulci din amaraciunea retrogradarii, un Maybach 62 S de ultima generatie, care a costat aproximativ 650.000 de euro. Maybach-ul lui Penescu are un motor cu 12 cilindri, 612 cai putere, atinge 100 km/h in 5,2 secunde si este limitata electronic la 250 km/h.

 maybachpenescurullz.jpg

Fratele sau, Ilie Penescu, si-a achizitionat, la rindul lui, un automobil marca Mercedes-McLaren SLR, care a costat 500.000 de euro si atinge o viteza de 332 km/h.
Gigi Becali nu se mai poate lauda acum ca are cea mai scumpa masina din Romania, el cumparindu-si Maybach-ul cu 500.000 de euro “Mi-am luat-o ca sa dovedesc ca am bani si sa le fac in ciuda tuturor dusmanilor, care ma cred analfabet”, afirma in acea vreme Becali . Inaintea lui Becali, Ion Tiriac a avut un Maybach, e drept o versiune mai veche a marcii, Maybach 57, cu care s-a plimbat pe timpul Olimpiadei de la Atena, nemultumit fiind de automobilul pus la dispozitie de organizatorii greci presedintelului COR.

6 răspunsuri to “Am Maybach, deci exist!”

  1. Aştept să văd în ce pom o să-l proptească…

  2. :D)) e luat in rate …. LOOL

  3. da-mi si mie nea panescule sa-mi iau unu maybach de ala ca dumneata ai bani :*

  4. yo ma multumesc si cu un golf 5 GT daca ma sponsorizezi…

  5. ma pish pe el maybach ca lamborghini murcielago

  6. hahahahaha ai si tu maybach si esti tare iati si tu ca mine Bugatti Veyron

Lasă un răspuns

