a’im bec

Salutare lume crudă, după cum se poate citi în limba prutiană, am revenit. Am fost plecat departe de stress, internet şi poluare fonică. Adică, am fost până la ţară. Am ascultat vântul, am pierdut ore întregi pescuind sau încercând să pescuiesc, am mâncat mâncare gătită (aici fast food înseamnă ou în tigaie), am cules pere şi am lenevit la umbră.  Am ajuns la concluzia ca am nevoie de cât mai multe evadări de acest fel, pentru liniştea mea, dar şi pentru restabilitea echilibrului. Viaţa dezordonată în continuă mişcare alertă din oraş ori de la  job, ne fac ca la un momentdat să acţionă mecanic în deciziile pe care le luăm. Aici viaţa este foarte simplă. Acum mă simt doar obosit şi am nevoie de sleep. Nu ştiu de ce, însă tind să cred că de vină este locul în care ma aflu acum. Locul de muncă…

Un răspuns to “a’im bec”

  1. Hmmmm… Cat te invidiez ca ai o tara! Nu ca noi, proletarii condamnati sa moara in cutii de chibrituri, fierti ca spaghetele!

Lasă un răspuns

