domnu’ doreşte ceva?

Plictisit şi fără chef de viaţă îmi târam aseară picioarele prin cartier după băutura răcoritoare preferată. Beau Prigat cu Pulpă. Plăcerea mea. Dacă tot beau măcar să şi manânc, zic eu! Nu tolerez băuturile cu acid. Îmi fac rău la stomac. În fine, nu asta e problema. Ce mă deranjează la culme este faptul că nu se găseşte decât la 2 din cele 10-15 magazine şi mini-marketuri de cartier din jurul blocului meu. Cu toate că ştiu unde să găsesc licoarea, zi de zi trec pragul fiecărui magazin, stresând vânzătoarele cu faţa mea:  – Aveţi Prigat?  – Da!   – Cu pulpă?!?!   – NU!!!

Azi la fel. Evident, la ultimul magazin, care este şi cel mai îndepărtat de casă, adică la graniţa cu indienii din celălalt cartier, găsesc Prigat cu Pulpă!! Dau să iau o sticlă. Era de Grapefruit… singurul sortiment care nu mă atrage. Turmentat bag capul între rafturi şi încep să scormonesc printre sticle. O voce timidă mă abordează:

– Doriţi ceva? 

– Da, un Prigat  cu pulpă!

Amândoi ne uitam la raftul cu suc unde tronau doar câteva sticle cu gref. Linişte. Apoi tipul zice:

– Avem doar de gref! Dumneavoastră de care doriţi? 

– ……de portocale sau de lămâie, zic eu.

– Nu avem. Doar gref!

WTF? Ăsta făcea mişto de mine? Păi dacă ai doar un singur sortiment de ce mă mai chinui cu întrebări inutile? Eşti cinic?                                                                            

3 răspunsuri to “domnu’ doreşte ceva?”

  1. Nu e cinic. E doar fatalist. Te intreaba de care vrei, ca sa regrete pe urma, cu lacrimi in ochi, ca nu are… Ca sa arate ca e bun. Ca te intelege. Ca esti important pentru el. Ca esti CLIENTUL! Si, pe urma, tu esti vinovat! Auzi! De portocale sau de lamai! Ia bea domnule ce se gaseste! Ei, dracia dracului..

  2. Eu zic să dai magazinul în judecată. După ce că-ţi produce suferinţa de a nu-ţi găsi sucul preferat la ei în frigider, te mai iau şi la mişto. Păi e frumos?

  3. Bine ca n-ai dat peste unu care sa-ti zica „Ce, nu vezi sa citesti? Ai invatat atata carte degeaba?” 🙂 Asta mi sa intamplat mie, cand nu observasem pretul unui produs si-am intrebat. Iar o acritura de vanzatoare mi-a dat raspunsul de mai sus. 🙂

Lasă un răspuns

