fară titlu….

Mă sună prietenii ori mă asaltează pe mess cu o singură întrebare: de ce nu mai scriu nimic pe blog? Păi nu am scris pentru că am fost tare ocupat. Ei, o să spună lumea, ocupaţi suntem toţi. Da, dar eu am un motiv deosebit pot spune. Fac o cercetare ştiinţifică. Studiez Prostia. Necesită multă muncă, nervi de oţel şi multe substanţe interzise…pe bune…. Prostia este un factor de risc care ne înconjoară şi ne posedă în toate stările fizice învăţate la şcoală. Prostia poate fi uneori minunată, dar aceste cazuri sunt excepţii, normal. Se ştie că cele mai bune glume sunt glumele proaste făcute bine. Am observat că pentru a trăi mai mult  viaţa trebuie tratată cu ură ori luată la mişto. Realitate se scufundă, realitate pluteşte. Mă disperă proastele şi urâtele integrate din milă în societate care după 2 pahare de gin au apucături gen Monica Lewinsky. De ce pun femeile întrebări inutile care necesită răspunsuri surprinzătoare…pentru ele. De ce nu putem fuma liniştiţi o plantă dar ne futem în cur legal, zicea cineva. De ce ne măsurăm fericirea în rate şi raţii pe când alţii mor plictisiţi în timp ce înumără banii? Trăim în ţara minciunilor. Ne roade invidia. Parlamentarii iau masa cu 60 mii porţii duble, ei sunt aleşii noştrii au reduceri şi cand se duc la curve. Urmăm exemple deci suntem exemplari. Dacă statul ar fi condus de un poponar te-ai fute în cur? Muncim ca sclavii, trăim în România cu frigiderul gol te hrăneşti cu vise si te gândeşti să emigrezi în Spania, Italia, Grecia… la furat, la futut pe 30 Euro… Necrofilu’ admiră mortul, zoofilu’ îşi plimbă câinele, pedofilu’ trege de codiţe 2 şcolăriţe, normal e profu’ lor. Nu e nimic anormal fiecare ne-am găsit locul în această societate perversă. Azi nu mai dam examene intram pe dosar, e dosar penal. Nu ai niciun viitor? Fă-ţi formaţie şi cântă la nunţi. Nu merge, atunci dezbracă-te. O să fii în centrul atenţiei în timpul unui viol. Moş Crăciun nu există, e doar un octogenar mincinos care îşi aşteaptă pensia indexată şi care n-are bani de jucări c-a fost cu ei la curve. Era secret trebuia să nu-mi dau drumul.Doamne fereşte! Dăm banii pe lumânări şi tămâie, mită celui de sus să închidă ochii la greşelile noastre. Cred că o să fiu primul român care a dat un popă în judecată pentru trafic de înfluenţă înspre Dumnezeu. Am mulţi prieteni fericiţi de viaţa lor. Au bani, maşini, femei care nu se fut cu vecinii şi 2 case de vacanţe. Au un defect, ei nu sunt români. În schimb noi suntem fraţi cu codrul. Ei sunt fraţi cu Dracu’. Chiar acum John s-a dus până în Iad să ia un foc… Sunt cinstit, peste 10 ani o să câştig tot cât câtigă azi tata. Sfatul meu: evită munca cinstită. Idee: ar trebui să impozităm impotenţa. Câte lucruri minunate observi studiind prostia. Deci acum se explică de ce am fost atât de ocupat. Ştiu, o să vă bucuraţi când o să mă citiţi exact aşa cum te bucuri când vezi un cortegiu funerar. E târziu şi nu mai am idei.

2 răspunsuri to “fară titlu….”

  1. Nu mai asculta Paraziţii când eşti supărat, că uite ce scrii!

  2. Doamne, ce suparat esti! Hai, fii vesel, poate fi si mai rau, mai ales ca prostii au mintea odihnita si stii foate bine ca la noi predomina 2 elemente – oxigenul si prostia! Prostia umana si imoralitatea unora ne lovesc cand ne e lumea mai draga! Asa ca….zambeste, poate fi si mai rau! Mie imi pare rau ca prostia nu doare, pt ca multi ar urla de durere si poate asa am putea sa fugim de ei…oare ar putea fi posibil acest lucru!

Lasă un răspuns

