cu capul în nori

Doamne ce lene îmi este pe la ora 11-12, exact când începe căldura tropicală să ne remodeleze genetic epiderma dar şi nevoile. Plictisit mă uitam pe cer şi înumăram avioanele şcolii de pilotaj care treceau pe deasupra capului meu din 5 în 5 min cu elevii la zbor.  Dacă tot stăteam eu aşa ca broasca pe nufăr şi eram, evident, cu capul în nori m-a trecut fiorul unei idei. Ştiu sună ciudat să declar în gura mare că am idei, dar excepţii se mai produc… Am luat aparatul şi am plecat la aerodrom să stresez nişte oameni care nu aveau nicio vină. Şi ca să vezi ca se mai întâmplă şi minuni am pus-o de un fotoreportaj de la înălţime. Am zburat, m-am relaxat, am pozat oraşul moleşit de sub mine şi am aterizat extrem de lin. Uite aşa nici nu am simţit când a zburat timpul pe lângă mine, ori eu pe lângă el.

reportajaeroclubgeamana072.jpg

reportajaeroclubgeamana086.jpg

si je în avion

4 răspunsuri to “cu capul în nori”

  1. Rechin la înălţime! Acum nu mai trebuie să fiu atent doar la apă, ci şi la cer… Nu te-ai întâlnit cu Penescu pe’acolo prin aer? Că parcă făcea şi el cursuri de zburat…
    Tot erai cu capul în nori, acum ai ajuns şi cu restul corpului acolo…

  2. nici eu nu puteam sa le zic mai bine! ;)) sunt de acord cu Adi, in Totalitate.
    vai! vai! una mai grava decat cealalta.
    eu zic sa nu mai ai idei, sau daca iti mai scanteie mintea nu lua si tu foc asa rpede. 😛

  3. FOARTEEEEEEEEE TAREEEE 🙂

  4. PS, vreau si eu eventuale poze, doar pentru arhiva personala 🙂

Lasă un răspuns

