simţ al umorului

După cum am mai spus, cele mai bune glume sunt glumele proaste făcute bine. Din această categorie am găsit pe net una absolut demenţială. Eu sunt o persoană care obişnuieşte să facă asemenea glume colegilor şi prietenilor însă oricât de dezaxat mă consideră ei, am totuşi o limită. Look here and die mother fucker!! 🙂

2 răspunsuri to “simţ al umorului”

  1. Gata, am venit de la mare! Bre! Nu mai studia prostia! Formele ei de manifestare sunt atat de multe, incat nu-ti va ajunge o viata. Ignor-o! Iar daca devine agresiva, agreseaz-o si tu pe ea! Si apoi…, tu chiar ai zburat cu avioneta aia? Brrrr! Cred ca mi-ar fi fost un pic… lesin la burta!

Lasă un răspuns

