pauză publicitară

Am fost, sunt şi voi continua să fiu în pauză…publicitară. Mă gândesc deja la concediul care o să vină peste o săptămână şi la omorârea timpului liber pe care o să-l am. Mă mai gândesc şi la primul meu pas spre scena politică, aşadar mă gândesc cum să-mi înfiinţez primul partid politic-apolitic! Platforma program este foarte bine elaborată pe criterii sociale, economice şi sexuale, dar încă mă mai gândesc la un slogan. V-am spus că tind să candidez la o funcţie de deputat?? Vreu să legalizez prostituţia şi majuana! Votaţi-mă!! Tot ceea ce vă pot promite este că: voi încerca!!

Momentan caut şi eu un Patriciu să-mi finanţeze campania electorală.Mai multe detalii în postările viitoare.

2 răspunsuri to “pauză publicitară”

  1. Sa inteleg ca visezi sa devii influent si bogat?…o singura dilema am – de ce Patriciu si nu Tiriac sau Constantin Iosif Dragan, care sunt printre primii in top….incearca la Becalii…poate il prinzi..cu platforma ta program:)))

  2. Daca legalizezi si bigamia, te votez! Dar…..scoate prostia in afara legii!

Lasă un răspuns

