mai mult stress

marianmihai_meci.jpg

A început campionatul de fotbal 2007-2008, un campionat mai puţin blătuit, să sperăm. Odată cu începerea sezonului fotbalistic eu o să am mai mult de muncă şi după cum am observat la primul meci, din păcate, o să-mi fac şi mai mulţi draci. Motivul este simplu. Ciumeţii de la F.C. Argeş au căzut ca vitele în Liga a II-a, iar eu mă mut cu pozatul la Mioveni, unde Dacia a promovat în Liga I. Asta nu este nimic, însă oficialii de la Dacia au pretenţia să joace în nocturnă, că deh acu’ deveniră jmekeri şi dă mai cool la tv să joci sub lumina lămpilor de la Elba Timişoara. Supărarea mea ce  mare este faptul că aşa-zisa instalaţie de nocturnă este de toată jena, lumina insuficientă şi propagată pe teren doar pe alocuri îmi face munca un calvar. Sunt sigur că domn’ primar al Mioveniului o să sughită mult şi bine de acum încolo dacă nu face o nocturnă performantă sau măcar să schimbe felinarele ale cu nişte faruri de Logan de la uzina vecină de gard cu stadionul.

4 răspunsuri to “mai mult stress”

  1. Stai liniştit, că nu rămâne Mioveniul prea mult în prima ligă. Şi cum FC Argeş nu are prea multe şanse să revină, o să faci poze cu fotbal pe lumină naturală, sâmbăta şi duminica, de la ora 10 dimineaţa. Aşa că se poate să fie şi bine, trebuie să ai răbdare…

  2. multzumesc de incurajare… 😦

  3. Chiar crezi ca Dacia Mioveni o sa ramana prea mult acolo unde e acum? PS: E faina rau fotografia… 🙂

  4. Denisa :) Says:

    Intr-adevar! Frumoasa poza baby!
    Poate acum ma crezi k imi place

Lasă un răspuns

