văzui litoralul

Am citit sutele de mailuri de la voi şi din primele 395 mi-am dat seama că nu v-a fost prea mult dor de mine. Acum am revenit la Piteşti şi în scurt timp o să-mi aflaţi peripeţiile de pe meleagurile nisipoase ale litoralului multilateral dezvoltat al României. Poate o să pun şi nişte poze dar tre să le caut şi să le cenzurez pe cele de la nudişti, pe cele de la terasele unde m-am îmbătat, pe cele de la striptis, poate şi pe cele de la discoteca unde se vindea extazi, mmh, cred că până la urmă nu o să mai pun deloc… Până una alta uite-te la o poză reală şi foarte faină făcută de Cristi.

audi_dacia.jpg

– va urma – staţi p’aproape

2 răspunsuri to “văzui litoralul”

  1. E ca şi cum ai scrie Tuşa Aglaia pe ţâţele Pamelei Anderson… :))))))

  2. Asta da „tuning”

Lasă un răspuns

