trăim în România…

Îmi cer scuze pentru faptul că o perioadă de aproximativ 3 săptămâni nu am mai postat nimic pe blog, am fost tare ocupat, obosit şi într-un final plictisit. Ştiu că nu este o scuză dar aşa sunt eu, câteodată prea comod, enervant, plictisitor, bla-bla… Cu ce să încep? Păi am lucrat la un proiect pentru o firma de publicitate din satul nostru, am avut de muncă pe la ziar că evenimente am avut slavă domnului cu nemiluita, am mai si dormit când am apucat, kiar m-am şi hrănit…dar mai rar. Aaa, era să uit, a schimbat apa la peşti, de două ori ! Acum că treburile s-au mai potolit m-am apucat să fac oarece ordine in my life şi să recuperez the money pentru care am trudit luna asta. Aşadar… cu firma de publicitate mă judec, mă rog sper să nu ajung până acolo, avocatul  spune că o să iau de la furăcioşii aia o sumă consistentă pe cale amiabilă. Cu ROMPRES-ul nu ştiu ce să mă mai fac pt că am de luat o sumă de bani destul de mare şi ei se fac că plouă. La ziar se apropie ziua de salariu că de ceva vreme nu mi-am mai luat leafa deoarece am fost în concediu. Viaţa profesională s-ar putea să treacă la un alt nivel şi alt capitol, iar cea sentimentală e … very kinky…

viata mea in imagini

Am mancat….

casereciclate_tiganienculesti13.jpg

M-am jucat…

casereciclate_tiganienculesti17.jpg

Am trecut si pe acasa….

casereciclate_tiganienculesti31.jpg

 M-am întâlnit cu rudele…

scoalatufanu15.jpg

M-i s-a făcut iar foame…

lingurarenculesti01.jpg

 Am fost la un gratar…

ziuacomunabascov24.jpg

Am dat o mână de ajutor…

politiacomunitarapitesti15.jpg

 M-am dus la agăţat…

zileleargesului_golesti406.jpg

2 răspunsuri to “trăim în România…”

  1. Bine ai revenit printre noi!

  2. Da vaz ca te plangi ca ai de luat de la Rompres da cu PSD-istii de azi ai trimis o groaza… zau asa gandeste-te si la oamenii care baga pe flux ca nu aveam doar marele subiect al prezentei lui Nea’Geoana in Pitisburg… 🙂 gluma n-o lua in serios.

Lasă un răspuns

