SIAB 2007

Am fost la SIAB 2007 – Otopeni şi pot spune că e de bine. Spre deosebire de ediţiile anterioare sunt prezenţi construcatori cu greutate care au prezentat destule modele de autoturisme în premieră naţională sau europeană. Spaţiul de expunere este mai mare şi mai luminos iar  dolescentele piţipoance îmbrăcate penal au fost înlocuite cu fete frumoase, mature, cu o ţinută impecabilă. Biletul este 15 lei si nu te calcă nimeni pe picioare. Până mă odihnesc eu de pe drum uite-te la câteva dintre sutele de poze pe care le-am făcut.

Elena Udrea şi Bebeluşele

1.JPG

2.JPG

3.JPG

siab2007_009.jpg

siab2007_036.jpg

4 răspunsuri to “SIAB 2007”

  1. Ce caută poza cu Dacia aia acolo?

  2. Marian Mihai Says:

    pai Cenusareasa ce cauta in povestea cu printi si alte bogatii? asa e si cu Dacia ,mai ales ca am fost prezent pt prima data in vaita mea la o lansara auto mondfiala…fie ea si a Daciei Pick-Up.

  3. unde sunt ma sutele alea de poze?
    iar alea cu gagici pe unde se afla?

Lasă un răspuns

