incertitudine

De vreo 4 zile îmi tot fac curaj să scriu o demisie…. Nu orice demisie, ci demisia mea. Adică o hartie oficială pe care mai mulţi şefi si contabili îşi vor da cu semnatura dacă aprobă ori nu lăsarea mea la vatră pe cale amiabilă fără vărsări de sânge inutuile. Vărările de lacrimi si cerneală se vor face ulterior… De aproximativ 4 anişori mă învârt prin redacţia acestui cotidian apostrofat cum că ar fi fost ori este ba comunist, ba liber, ba şcoală de jurnalism, cel mai citit de pensionari, cel mai echilibrat, cel mai puţin vulgar ş.a.m.d.  Total absent la aceste polemici mai mult sau mai puţin importante am hotarât că este timpul să-mi depăşesc statutul de „fotograful de la Argeşul”, iar acest lucru nu-l pot face decât debarcând pe un alt ţărm. Sunt nemulţumit de realizările mele atât cele profesionale cât şi cele personale aşa că împrumutând un termen des folosit în fotbal „trebuia să produc un şoc echipei!” Sincer pot spune că mă plafonasem aici iar lipsa interesului pentru ceea ce făceam precum şi lipsa exerciţiului profesional mă transforma într-o fosilă, un paralizat din punct de vedere jurnalistic, un tânăr pensionar de 25 ani. Vreau mai mult de la viaţă şi de la mine atâta timp cât simt că pot mai mult.  Mai vorbim. acum analizez ofertele de muncă, care slavă Domnului sunt destule şi unele chiar tentante. Totuşi exisă viaţă şi după moarte…

3 răspunsuri to “incertitudine”

  1. Felicitări! În sfârşit ţi-ai făcut curaj şi ai tăiat nodul! Sunt sigur că vei avea succes în următoarele etape ale carierei! Mi-ai copiat cumva demisia?

  2. nu ti-am copiat demisia ci doar m-a inspirat. aveam nevoie de un impuls. sper sa am norocul tau pana la final si sa ma pricopsesc cu un job bine platit si fara prea multe stresuri.

  3. Am trait s-o aud si pe-asta! Ce m-a socat Adi, dar sa stii ca tu l-ai depasit. So, multa bafta! intr-adevar ti-ai depasit conditia, sper sa-ti fie bine. Era si timpul sa faci pasul asta.
    Sa auzim de bine!

Lasă un răspuns

