Dobrin nu mai este

nicolae_dobrin.jpg

De vineri, 26 octombrie 2007, suntem mai saraci cu un simbol. De azi vom juca in 10, Dobrin nu mai este pe teren. A murit un om, s-a nascut o legenda, legenda „Printului din Trivale”. Dintre toate meciurile importante pe care Nicolae Dobrin le-a jucat, pe cel contra cancerului l-a pierdut. Acum „Gascanul” s-a transferat in Ceruri si cine stie …poate ca pasiunea sa pentru balonul rotund va fi vie si dincolo, unde va antrena echipa ingerilor. Prin prisma meseriei am avut sansa sa-l cunosc pe Dobrin si sa realizez ce om deosebit era. Un om de o modestie iesita din comun, un om bland, un model pentru generatii de mici fotbalisti care condusi de mitul lui Dobrin au trecut portile scolilor de fotbal. Azi mi-am facut din nou meseria si am stat ore intregi langa sicriul in care „nea Gicu” isi dormea somnul de veci. Am fost martor la tragedia nationala care a indoliat o tara intreaga. Am vazut zeci de oameni de la 20 la 60 de ani palngand ori facand cu greu fata emotilor. Am plans. In sufletul meu am plans. Fizic mi-am ascuns cu greu lacrimile. Nu aveam de gand sa fac asta. Nu credeam ca pot sa plang pe cineva care nu imi este o persoana apropiata. Dar Dobrin nu este o persoana, el este un simbol. Am oftat si m-am gandit ca nu bola l-a omotat ci noi… semenii lui. De ce l-am uitat? De ce il apreciem acum cand nu mai este? De ce nu am iesit in strada cand regimul comunist i-a refuzat dreptul la consacrare? De ce doar azi vorbim despre sport, sportivi si performanta? De ce doar azi am vazut un buletin de stiri fara Becali?

Un reportaj si mai multe detalii despre eveminemtele petrecute dupa moartea lui Nicolae Dobrin puteiti citi la www.pitesteanul.ro , aici si aici.

Lasă un răspuns

