deci Vadim traieste…

La naiba, am intrat in gura Tribunului si am devenit subiectul filajelor serviciilor de informatii si al interceptarilor telefonice efectuate, fara madat, logic, pentru a-mi desconspira identitatea. Amicii de la times.ro ma informeaza codificat, evident, pentru ca asa actionam noi agentii secreti, referitor la faptul ca Vadim Tudor n-a putut pune geana pe geana din cauza postarilor noastre de pe blog. No shit?!? In urma acestor mârşăvii pe care le-am pus spre aplicare în mod mai mult decât intenţionat, Tribunul ne-a dedicat aproape in intregime prima sa conferinta de presa din acest an. Astfel opinia publica a aflat că aberaţiile mele aproape intelectuale au pus pe jar mini-spionii PRM-isti pentru a descuraca iţele acestui caz de ducere in eroare a elctoralului. Citind cu interes si eu articolul din Tricolorul, am aflat niste kestii despre mine care ma infioara… „Diversiunea a fost creata pe linia Serviciilor Secrete românesti si straine, unele fire ducînd chiar spre Palatul Cotroceni, cu scopul de a testa reactia opiniei publice la un asemenea presuspus eveniment.” Breeeeeee, ma leshi?!?! Adica, careva sa zica, je si  canalia suntem urmasii teroristilor din decembrie ’89?!?!

3 răspunsuri to “deci Vadim traieste…”

  1. la dracu io am fumat cu tine si am baut cu tine am stat in aceeasi banca, ai aflat secrete de stat de la mine … la naibaaa !!

  2. […] noi in sediu, ca poate facem si rapoartele alea de la campania de anul trecut. Pe de alta parte , Rechinu‘ e pe lista tribunului. El a orchestrat aceasta campanie murdara ! :)) El si cu […]

Lasă un răspuns

