în sfârşit!

după lungi lupte interioare cu lenea si alte idioţenii care îmi mai străbăteau scoarţa cerebrală am hotărât că este cazul să-mi depăşesc limitele şi să acced la o etapă superioară a vieţii mele neînsemnate. aşadar am ales să devin prost cu diplomă. după 2,5 ani de amânări nefondate m-am decis să dau şi eu licenţa. ca să nu râdă lumea de mine, cui mă întreabă spun că din 2005 de la absolvire m-am tot pregătit şi am experimentat una alta ca să fiu ready. aşa că în măreaţa zi de 14 fabruarie când toată lumea se iubeşte, eu am purces la un lung şi anevoios drum spre Sibiu cu actele sub braţ şi banii în buzunar. spre deosebire de piteştenii mei, sibienii m-au enervat la culme prin calmitatea lor cu care îmi explicau conştiincioşi pe ce cale greşită să apuc spre Universitatea Lucian Blaga. am descoprit-o pe o străduţă unde, culmea, accesul era interzis (d-aia nu o găseam eu!). cea mai fericită a fost tanti secretara care imediat ce m-a vazut că intru pe uşă mi-a cerut buletinul şi banii, a tăiat chitanţa şi apoi şi-a amintit că trebuia să-mi verifice actele. au fot în ordine, dar tot am mai rămas dator cu o copie legalizată. în concluzie uraţi-mi baftă pe 29 februarie.

Lasă un răspuns

