lenea

mi-e lene. mi-e lene şi atât. punct. lene rău. am observat printr-un studiu aprofundat, de vreo 26 de ani, că lenea poate provoca retardare. deci dacă aflaţi că se fac teste anti-lene, call me. dacă are cineva nevoie să faca teste experimentale unor medicamente împotriva lenei nu ezitaţi să mă contactaţi. probabil că nu o să vă răspund tot din cauza lenei , însă insistaţi … salvaţi-mă! de 2 zile nu m-am mişcat din pat… se repetă povestea săptămânal.

4 răspunsuri to “lenea”

  1. Nu esti singurul cu lenea la 101%:)) insa iti zic ca e adevarat, dupa un timp de frecat menta te tampesti!

  2. sa inteleg ca ma gasesc pe marginea unui abis??? wtf!

  3. Un sfat prietenesc, daca te simti blazat iti recomand un film care te va scoate cu siguranta din meandrele lenei, vizioneaza Factotum, si mai povestim apoi!

  4. sa atii ca trebuie sa lasi lenea de o parte si sa te iai in miini asa cum am facut-*o eu si totul e bine acum .sa nuti fie frica de nimic. Asa ca scriemi in napoi mie. Succes!!!!!!

Lasă un răspuns

