sunt motivat

azi, ca de altfel mai in toate zilele anului, am alergat dupa diferite persoane si personaje, dupa diverse informatii si materiale. intr-un cuvant m-am indobitocit muncind, lucru care va „scapa” din nou din atentia sefilor. e normal. in fine, ziua mi-am inceput-o cu piticu sau Cristi Dorombach, depinde daca are sau nu buletin la el. azi a avut pentru ca a fost sa-si inmatriculeze masina. a avut chiar si stampila lipsa pe care nu a avut-o ieri. asta l-a costat doat o zi pierduta in plus si motorina de 100 lei, foarte noi. dupa ce am lasat actele la dospit la sediul serviciului de inmatriculari am treminat discutia despre bloage si alte kestii private, discutie pe care o incepusem mai de dimineata la un suc si un nes… piticu voia de fapt o cafea dar in primul pub nu mergea aparatul (se futuse butonul) iar in al doilea pub nu curgea apa. am discutat vreo ora despre cum a deprins cristi gustul tastaturii si alte rememberuri,  picanterii nerecomandate minorilor pe care o sa le cititi in saptamanalul de weekend pitesteanul.ro incepand de sambata asta. m-am despartit de piticu, eu la job, el la somn sau la car wash inca nu se hotarase unde.  mi-am continuat treaba fiind destul de busy tot restul zilei. mi-am batut capul si am mai imbatranit 3 ani din cauza unor idioti de edili rurali care folosesc telefonul pentru a se ascunde in umbra lui. mama lor de hoti! asa, ma rog, trebuia sa ma descarc si yo. apoi m-am culturalizat putin cu directorul teatrului si cu alti oameni de vaza care mi-au impartasit ce au vazut, mancat, baut, etc. prin Irlanda unde au prezentat o piesa de teatru, evident irlandeza dar pentru romanii de acolo. foarte kinky. mi-am descretit apoi fruntea pe la inspectoratul scolar judetean unde sunau telefoanele in dracu in biroul domnei Turcescu responsabilul cu mass-media. motivul era un banal scandal in care era implicat un foarte cunoscut profesor de liceu. acesta a avut nesimtirea sa danseze la o petrecere cu 2 eleve neprihanite. si cum fiul patronului gazetei respective primise un 3 de la profesorul invinuit, hopa si raspalat pe prima pagina a ziarului lu’ tata. deh, presa deontoloaga, cum zice Mircea Badea. eu voiam de fapt lista cu locurile disponibile in gradinite, am obtinut-o, si i-am lasat in pace sa se balacareasca ei in continuare si sa-i terfeleasca omului cariera cu 2 ani inainte de pensionare. ca sa fie ziua si mai funny mi-am incheiat-o cu o dezbatere publica a precuviosului primar Tudor Pendiuc care a raspuns ascultatorilor privitorilor stransi intr-o sala de sport din oras. fiecare se plangea de cel doare ba de repartitoare, ba de maidanezi, ba de comunitari ( nu cainii ci politistii incompetenti ), ba de locuri de parcare, ba de trotuare, treceri de pietorni, locuri de joaca si cate si mai cate alte nimicuri. primarul a ridicat mana, a facut semnul crucii ca papa, a aprobat din cap, si a zis „sa luam aminte, da, dragii mei toate aceste lucruri pe care voi mi le-ati cerut azi, maine cand va ve-ti trezi ele se vor infaptui, deci vote my! vote my! i am the only one!”. la auzul acestor vorbe pline de har m-am linistitam  si am plecat spre home unde ma asteapta ore de creat niste materiale pe care sefu le dorea insa de ieri. life i’s good.

Lasă un răspuns

