babusca rulles

congrespsd030.jpg

la o distanta de vreo 100 de buletine de stiri, ca deh, a trebuit sa-mi inving lenea si somnul de frumusete, tin sa spun si eu vreo 20-30 de cuvinte despre eternul presedinte Ion Iliescu. pentru inceput trebuie sa mentionez ca nu sunt simpatizantul bunicutei respective pe care dealtfel o consider responsabila de multe nenorociri, insa trebuie sa recunosc ca este o forta, un vulcan, o tornada, ce mai…. e beton tipul. la congresul national al psd de vineri, am vazut un Ion Iliescu atat de horatat si de sigur in ceea ce spune si ce face incat iti ingheta sangele in vene. am vazut un Ion Iliescu care a lansat un measj atat e precis incat votul a reprezentat doar o formalitate, Adrian Nastase fiind uns presedintele Consiliului National al PSD imediat dupe ce nea Nelu a incheiat discursul. am vazut un Geoana mai prostanac decat orice banc cu prostanaci. am vazut un Iliescu care a dat cu Geoana de pamant atat de diplomat si de realist incat pana si lui Boc i se rupea sufletul. am vazut un Iliescu mai aplaudat si mai ovationat decat pe vremea cand el era Liderul Suprem. Bunicutza rullz! Iliescu it’s the one! Geoana go home!

2 răspunsuri to “babusca rulles”

  1. E tare moşneagul. Punem pariu că la alegeri babele votează tot cu el, chiar dacă nu candidează?

  2. […] a stat la baza unor evenimente de strada violente, poate sa se faca ca uita de ele si sa fie asa de coleric si de bazat pe discurs? Valabil si pentru Miron Cozma, care are -de unde oare !? – tupeul de-a cere […]

Lasă un răspuns

