tineti-mi pumnii!!!

absolvirejurnalism003.jpg

joi si vineri, adica 28 si 29 februarie, voi fi supus la grele incercari. aflati dragii mei prieteni virtuali ca voi parasi locurile natale, voi trece Carpatii si voi sustine examenul de licenta la Sibiu. ca proaspat absolvent de facultate (promotia 2005!) mi-am luat inima in dinti si am hotarat sa fac si acest pas mic pentru omenire dar mare pentru mine, ca sa pot intra si yo in randul lumii. nu plangeti pentru ca nu o sa fiu singur acolo, si o sa plec cu alti compatriotii si colegi de suferinta, aproximativ 40 de pitesteni. sper sa ne intoarcem victoriosi. in caz ca nu se va intampla acest lucru atunci ….. macar eu sa ma intorc victorios! in poza sunt eu in vara anului 2005 fericit ca am terminat Facultatea de Jurnalism dar cam suparat pe motiv ca ma despart de niste colegi destul de simpatici. adi era unul dintre ei, chiar daca el nu recunoaste. si cristi a suferit alaturi de noi 😀

7 răspunsuri to “tineti-mi pumnii!!!”

  1. Baftă, măi dragă! Nu ai de ce să te temi la examen. Ştiu că te-ai pregătit ca pentru toate examenele din facultate, aşa că vei avea noroc să stai lângă vreo fată care să te lase să copiezi după ea. Iar la examenul oral eşti ca şi promovat.
    Recunosc oricând că am fost colegi, ba chiar am şi scris pe blog asta.
    Vezi cum îi impresionezi pe ardeleni, poate vor să te oprească la ei…

  2. Sa dormi bine in noaptea dinaintea examenului. Eu asa am facut, fiind fidel principiului ca e mai bine sa ma duc acolo ca un bou odihnit decat ca un bou obosit. Dar daca zici ca mergeti 40… Bafta, Mario! Sa ni te intorci licentiat!

  3. Marian Mihai Says:

    daca nici adi nu ma cunoaste atunci cine altul? 😀

  4. […] de Marean are examen de licenţă zilele astea. […]

  5. Marian Mihai Says:

    multzam fain draga Mishule. o sa-ti ascult sfatul!

  6. In sfarsit te-ai hotarat! Bafta sa ai! O sa fac puminsori al picioare, si daca e sa iti ures in plus, ar fi sa ai norocul meu! Te du, deci fara frica, o sa iasa bine… si promit ca rama ti-o cumpar eu cadou.
    PS: (e bine ca dupa 2 ani inca iti mai amitest 2 nume ala fostilor colegi :P).
    Bafta sa ai!

  7. băi baby… măi dragă animăluţule… sperăm să te întorci (nu cu spatele!) victorios… NU cum a intrat Iisus în Ierusalim călare pe măgar, neştiind că zilele îi sunt numărate… Baftă multă! (Sunt în asentimentul lui Mishu cu boul! Atenţie la viţel!!!)

Lasă un răspuns

