licentiat

right_jurnalistica.jpgca sa pun capat starii de neliniste care v-a cuprins de cateva zile, de cand am dat veste ca plec sa-mi sustin examenul de licenta la Sibiu, va spun ca totul s-a sfarsit cu bine. gata!! am luat! sunt licentiat in jurnalism. m-am stresat 3 zile iar rezultatul a fost unul partial satisfacator. in primul rand am scapat de grija care ma apasa de vreo 2 ani jumatate insa sunt tare nemultumit de presatatia mea care mi-a adus o nota mica in comparatie cu ce visam eu. dar deh, una peste alta, prietenii zic ca nu nota conteaza ci in final important este ceea ce am realizat. seful comisiei care m-a examinat a fost nimeni altul decat Ion Dur, decanul Facultatii de Jurnalism de la Sibiu, dupa cum spune numele, un om detsul de dur. M-a frecat pe toate partile cu intrebari ale caror raspunsuri le-am clocit pe loc, ca deh, raspunsurile nu se cam regaseau in lucrarea mea, cu toate ca oamenii se asteptau sa le extrag eu de acolo. asa cum am sperat, intreg grupul meu de prieteni care am plecta la Sibiu ne-am intors victoriosi. batalia a fost dura, cativa dintre cei examinati au cazut pe campul de lupta al cunoasterii, dar a fost un pret care trebuia platit…

5 răspunsuri to “licentiat”

  1. Felicitări! Ai intrat în rândul lumii. Acum să ne aşteptăm la mai multă inteligenţă de la tine?

  2. Join the club, Mr. Bachelor of Journalism! Acum, pentru ca stii paradigma comunicarii Kats-Lazersfeld, poti cere cu incredere o marire de salariu si o specializare la Discovery. Felicitari, maestre!

  3. lasa Marine, ca si eu am luat nota mica. si dorm bine noaptea, mancarea-mi prieste si soarele-mi zambeste. nu se invarte lumea in jurul unei note.

    congrats!

  4. Buna! Eram pe google si cautam ceva si… am dat peste blogul tau. Este foarte tare! Am citit cam… tot. Deja simt ca te cunosc mai bine, lucru pe care nu l-am reusit in doi ani. Felicitari! Apropo, esti un baiat minunat si un bun ziarist. Pa.

Lasă un răspuns

