am atatea de spus…

am atatea de spus si nu-mi iese nimic coerent din gura. nu-mi iese nici din mana cu care tasteaz dar ….  asta se va rezolva. de ceva vreme fac documentare si alte scormoniri apropape intelectuale pentru niste matreiale pe care urmeaza sa le filmez. peste vreo 2-3 saptamani vom afla cat si cum m-am facut de ras. sper sa fiti indulgenti. sunt cam virgin la kestii d’astea video. da, e misto job-ul de la TV si abia astept sa emitem. echipa in mare parte e ok, sefii la fel, urmeaza primele clinciuri inevitabile, cand ne vom afla in plina productie si toate o vor lua razna. c’est la vie!

Lasă un răspuns

