n-am murit….inca

scuze, mii de scuze tuturor cititorilor mei, cati or fi ei, multi sau putini. cu rusine admit faptul ca de doua saptamani nu am mai postat nimic pe blog, insa de tot atata timp nu ma mai aprins nici calcultorul de acasa. cat de calculatorul de la job, acesta e mult prea asaltat cu diferite kestii care ma tin ocupat la serviciu cam 10-14 ore pe zi. munca la TV  e frumoasa, plina de satisfactii, dar si istovitoare. dupa 12 ore de dat supervizat fiecare stire din cele 3 buletine zilnice, de montat, de facut lansari, de tras buletinele, de urmarit prezentatoarele, de alcatuit buletinele de stiri, de privit la tv toate kiftelele lansate in eter cu voia mea si a lui Dumnezeu (dar si in complicitate cu alti vrea 20 de colegi) de dat cu capul de pereti si alte kestii televizionistice pe care le mai am trecute in fisa postului de redactor-sef adjunct (suna ca dracu’ , parca as fi ag. sef adj. ) singurul lucru care imi mai ramane de facut cand ajung acasa este sa ma descalt si sa caut patul. ooops! hai ca m-am luat cu vorba si am uitat ca tre sa intre stirile de la 22.30 in cateva minute. tre sa fug. sper sa ne citim cat de curand!

2 răspunsuri to “n-am murit….inca”

  1. Mă bucur să văd că mai trăieşti. Când m-ai vizitat la serviciu îmi păreai cam zombie, dar acum văd că era de la oboseală 🙂
    Rezultatele muncii tale se văd frumos la TV. Argeş TV e deja cea mai bună televiziune locală, şi nu spun asta doar de dragul tău… Îmi pare rău că nu-mi aduc aminte mereu să mă uit la ştiri. Dar îmi creez şi obiceiul ăsta…
    Mult succes! (Multe succesuri?)

  2. Mă bucur să văd că mai trăieşti. Când m-ai vizitat la serviciu îmi păreai cam zombie, dar acum văd că era de la oboseală 🙂
    Rezultatele muncii tale se văd frumos la TV. Argeş TV e deja cea mai bună televiziune locală, şi nu spun asta doar de dragul tău… Îmi pare rău că nu-mi aduc aminte mereu să mă uit la ştiri. Dar îmi creez şi obiceiul ăsta…
    Mult succes! (Multe succesuri?)

Lasă un răspuns

