fusei live

azi, printr-o conjunctură demnă de invidiat pentru duşmanii mei, am ajuns sa fiu ales voluntar la cel de-al doilea live al televiziunii noastre. Arges Tv a transmis in direct ultima sedinta a CJ Arges. si cum transmisiunea nu putea fi instrumentata de la fata locului decat prin cateva interventii stand-up cu un invitat- am intrat eu in scena. la plecarea din redactie am fost incurajat cum se cuvine de colegii mei care mi-au urat în general de bine… pentru ei, iar mie ceva de genul „bafta, o sa te vedem pe you tube!” si kiar era sa se intample. toate bune si frumoase facem noi repetitii, intindem cabluri, camere, car de transmisie si montaj, transmisie prin fibra, jmekeri ce mai. incepe treaba, iau primul invitat, intru in direct, se face lansare din studio si…………… a vazut careva un peste la tv? ei bine eu dadeam din falci de mama focului si Tibi sabotorul din emisie nu bagase in mixer sunetul de pe lavaliera mea. si in mijlocul sincronului meu aud in casca, ca aveam si casca, dar nu aia buna ca aia nu mergea pe nu stiu ce frecventa, si foloseam un hands-free, decai o aud pe stirista noastra din studio …Marian, ne auzi? Marian esti in direct!!!? ……. Vom reveni!!!!!!!!   mi-a picat fata, transpirat tot si invitatul meu astepta sa ii dau cuvantul… penibil, insa nu am ajuns inca pe you tube ca nu mi-au lasat moaca prea mult pe stica. au bagat imagini din sala si am revenit dupa vreo 5 min dupa ce Tibi a bagat de data asta cablul de sunet acolo unde trebuia. in rest totul a decurs cum trebuia. am avut interventii live ok pana la final cu restul de oameni propusi, iar prestatia mea a fost catalogata de sefi drept de real succes. bineanteles, asa i s-a mai spus si altei colege dupa prima ei emisiune, insa inaine sa iasa ea din platou directorul a facut sedinta, ne-a spus sa nu mai radem sa ne stergem lacrimile si sa ii spunem fetei ca a fost ok. dupa cateva zile a fost concediata, sau si-a dat ea demisia… acum, ramane de vazut daca si in cazul meu a fost le fel sau kiar au vb serios….

2 răspunsuri to “fusei live”

  1. Sunt sigur că te-ai descurcat, că doar eşti băiat capabil! Mâine, poimâine te văd la CNN…
    Felicitări şi la mai mare!

  2. Au vorbit serios, îţi spun eu!Acum stii că vei fi „calul de bataie” la live-uri! 😀 Bravo!

Lasă un răspuns

