din nou live….

si din nou la limita penibilului. frate, sunt varza rau! ma folosesc oamenii astia din conducere postului tv, la toate live-urile lor alea mai importante si eu dezamagesc mereu. cel putin pe mine… lumea ma lauda, tel suna si din recepor curg munai cuvinte de lauda , insa eu cunosc prea bine produsul. chiar daca ambalajul e comercial eu sunt dezamagit de prestatia mea de incepator. ori sunt eu mult pre acritic cu je? deh, n-ai cu cine mah…n-ai cu cine…. ah, era sa uit, am fost live la inaugurarea nocturnei pe stadionul Nicolae Dobrin. a fost superb. revin.

3 răspunsuri to “din nou live….”

  1. E primul contact ne-erotic cu tine insuti si e normal. Si eu cand m-am auzit prima data pe radio, mi-a venit să mă iau la palme. iar cand m-am vazut le teve, m-am întrebat de ce mai sta nevasta-mea cu mine. Te vei obişnui. Te asigur io ca faci treabă bună.

  2. Gândeşte-te că alţii nu au norocul sau curajul tău. Şi eu sunt foarte critic cu mine, dar îmi trece când mă laudă cei din jur. E bine că eşti exigent, dar nu exagera! Gândeşte-te că mereu se poate mai bine, dar se poate şi mai rău!
    Succes(uri) în continuare!

  3. rechinu Says:

    da, s-ar putea sa aveti dreptate. sunt sigur ca s-ar putea si mai rau de atat. daca inca nu am ajuns pe youtube inseaman ca e de bine.

Lasă un răspuns

