perspective de uichend

e vineri seară. sunt editor of the day. o zi da una ba. deci azi sunt da. maine e sâmbătă şi am planuri mari. de fapt ar trebui să fie weekend-ul meu liber, dar pentru ca duminică sunt alegerile voi fi la muncă toată ziua. sunt ediţii speciale de făcut de la fanta urnei de votare. asta înseamă că doar ziua de sâmbătă mai poate fi salvată. nu-i bai. o să mă duc la peşte, o să stau pe baltă cu berea în mană şi cu nasul în fumul de grătar. săptămâna trecută am fost la Braşov şi Râşnov, 2 zile. următoarele zile libere le voi avea peste alte 2 săptămâni. deh, am vrut să fac televiziune, în pus mai sunt şi jumătate de şef! aşa că tre să-mi port crucea până la capăt. … o să ajung eu director într-o zi şi o să am câte zile libere doreşte muşchiul meu file. asta dacă am noroc peste vreo 10-15 ani.  până atunci ne vedem pe baltă amigos! hai pa!

Un răspuns to “perspective de uichend”

  1. […] Marean se duce la pescuit în weekend. Eu mă duc la Guşoeni. La mulţi ani, bă! […]

Lasă un răspuns

