prima emisiune a rechinului

ieri am avut prima mea emisiune. LIVE!. nu stiu daca pot spune ca – am avut emisiune- pt ca nu a fost emisiunea mea ci eu am moderat o emisiune de o ora pe care o realizeaza in mod constant alt coleg. el insa nu a mai facut-o ieri, nu stiu cauza. probabil printr-o alta conjunctura am ajuns eu sa fiu gazda acelei emisiuni. in fine, totul a iesit ok, si emisiunea si eu si invitatii si tot tacamul.  primele 10 minute au trecut extrem de greu. credeam ca o sa mor… nu am murit si am mers mai departe pana la pauza publicitara de la jumatatea emisiunii. urmatoarele 30 de minute au zburat pur si simplu, probabil ca si tel in direct au mai animat putin discutiile. tema emisiunii a gravitat in jurul cainilor comunitari. am avut si eu ocazia sa ma vad in reluare si mi-am analizat prestatia. am incetat sa mai fiu atat de critic cu mine. intr-adevar, dupa cum spun si colegi, e de bine, sunt de perspectiva. o tanara speranta care sper sa nu piara tot la stadiul de speranta si doar atat. in rest, sper sa urmariti postul ARGES TV in continuare, macar de curiosi. eu asa fac!

Un răspuns to “prima emisiune a rechinului”

  1. […] EDIT: Şi Mareanul şi-a văzut emisiunea. Sunt de acord cu el. A ieşit bine. La mai multe şi mai […]

Lasă un răspuns

