vreau roţi!

m-am gandit si apoi am facut o lunga pauzua. dupa cateva zile am gandit din nou, de data asta mult mai profund. evident ca a fost nevoie de o pauza mai luuuuunga. kestia este ca am ajuns la concluzia ca vreau o masina. o masina noua ca am un tico din 96. si vreau sa particip si yo la mirificul program RABLA. vreau sfaturi si solutii. nu am de dat mai mult de 9.000 euro. asa ca loviti-ma cu oferte!!!!!!111

2 răspunsuri to “vreau roţi!”

  1. Today Tomorrow Toyota
    Când vii la drive-test?

  2. pt care mah? pt aygo, auris sau yaris?

Lasă un răspuns

