nedumerire

după cum m-am laudat, toata lumea a aflat că mi-am luat un laptop. după două zile au apărut şi problemele, nu neapărat pt el ci mai degrabă pt mine. kestia enervantă, dar enervantă la culme este faptul că bateria nu mă ţine încărcată!!! adevarul este că are doar 4 celule iar altele au 6 si poate exista si cu mai multe, insă pe mine mă ţine maxim 2 ore. o fi mult o fi puţin nu ştiu dar pe mine mă disperă. dacă e normal să mă ţină doar 1,5 – 2 ore maxim, spuneţi-mi şi mie ca să stiu cât de idiot sunt. hai pa!

2 răspunsuri to “nedumerire”

  1. Dell meu tine cam la fel. Asa ca…

  2. Depinde ce faci cu calculatorul. Dacă baţi cuie şi fierbi ouă, s-ar putea să nu te ţină prea mult bateria. Dacă navighezi pe net şi scrii texte, cred că rezistă mai bine. Cât zice în documentaţia tehnică a lui că ar trebui să reziste bateria?

Lasă un răspuns

