CE NE ENERVEAZĂ?

am iesit din letargia bleaga in care ma scufundasem de o vreme si vreau sa ma apuc de treaba. lansez totodata o provocare, conurs, dialog, oatever…. ce-o fi el! deci, propun ca toti cei 10 cititori ai mirificului meu blog sa scrie aici tot ce-i enerveaza la/in orasul PITESTI si jud Argeş. premiile vor fi consistente. locurile 1- 99 vor ajunge chiar si in finala. succes.

PS: fratilor nu e gluma. E PE BUNE! chestiile cu adevarat enervante, adica cele cu substrat, vor face subiectul unei stiri pe Arges TV.

4 răspunsuri to “CE NE ENERVEAZĂ?”

  1. Mă enervează că nu e apă caldă acum în tot oraşul!
    Mă mai enervează şi asfaltarea făcută în dorul lelii pe unele străzi din oraş. Numai uită-te la gurile de canal, care sunt aduse la nivel cu restul străzii la o lună după asfaltare.
    Mă enervează lipsa locurilor de parcare, liniile de autobuz care sunt la fel ca acum 15 ani, deşi s-au schimbat o mulţime de lucruri prin oraş, şoferii de autobuz şi taximetriştii care se cred piloţi de curse. Lista de-abia începe…

  2. neeeeeeeeeeeeeeeext!?!

  3. Ma enerveaza… sistemul de invatamant care se schimba de la un an la altul, pitestenii care doresc majorarea salariilor profesorilor, finantistilor, etc. etc, spaga din spitale, mizeria din spatele blocului, aurolacii nesimtiti, tiganii agresivi, romanii prosti, analfabetii din functii de conducere…. Ma mir ca mai traiesc la cate nevroze imi creeaza toti astia! p.s. si ma mai enervei tu ca nu mai schimbi odata numele meu vechi din blogroll…dovada ca nu prea ma mai citesti….BATAITZA!

  4. pe mine ma enerveaza atita superficialitate, zau asa!

Lasă un răspuns

