ROMÂNIA, te iubesc…

in acest moment realizez ca suntem cea mai invidiata natie de pe Terra. cu siguranta, de departe, Romania este tara tuturor posibilitatilor. mai mult, este un taram al penalului absolut, tara in care smekeriile, ingineriile financiare si afacerile dubioase au atins un nivel atat de ridicat incat infractorii de marca sunt eliberati din puscarii si incadrati ca profesori de management la universitati. in Romania in fiecare zi penitenciarele sarbatoresc ziua portilor deschise iar cat de curand se vor infiinta si  primele ambasade ale Piratilor din Caraibe. Romania este singura natie care se judeca la Haga (pe milioane de euro comisioane pentru case de avocatura) pentru a castiga dreptul altora de exploatare a bogatiilor minerale din Marea Neagra de poluare. idionetia noastra este unica in galaxie, iar greselile aberante ale hatiei care ne conduce depaseste orice granita a cuvintelor cunoscute de om prin care sa se poate exprima gravitatea faptelor. ne-am vandut ori cedat pe zeci de ani bogatiile din pamant, aer, munti si apa. ce mai ramane? sufletele noastre?  majoritatea le-am amanetat de mult pe un pumn de vise alterate. ne meritam soarta, suntem nedemni de mila. mi-e sila. sictir!

9 răspunsuri to “ROMÂNIA, te iubesc…”

  1. Mariane, ai dormit bine noaptea trecuta?

  2. Heiiii! Ce-i cu negrul asta la blog? Imi placea mai mult inainte. Sa inteleg ca asa cum iti schimbi starea de spirit asa iti schimbi si aspectul la blog? Citesc.. ce ai scris si din ce in ce mai mult realizez ca am avut dreptate. Esti un om special, un om intelept (cateodata) dar mai ai multe de invatat. Anyway… esti pe drumu cel bun. Gaseste-ti calea si o vei afla!

  3. Viata-i grea daca noi o facem grea si trece daca nu facem nimic sa o pastram langa noi!

  4. Pacat ca nu stim sa pretuim ce avem. Asa se intampla cand parlamentarii nostrii corecti vor sa-si mai bage un banut in buzunar.

  5. Mariane, eşti pesimist! Eu cred că o să fie bine. Sper să fie bine în România…

  6. Ma rog, lumea te stie de Marian… Ai scris ce gandesti, ai scris ce vezi si ce simti! Sunt de acord cu tine. La inceput am crezut ca in tara asta nu se face nimic pt. ca nu ne pricepem. Fals. Apoi, dupa trecerea timpului, am crezut ca nu putem. Fals. Acum cand TOTI HOTII de guvernanti (senatori, deputati), POLITIA, PROCURATURA si-au dat mana, CONSTAT ca NU SE VREA. Toti vor comisioane, spagi, afaceri de familie… cum sa se faca ceva in tara asta cand un sef de politie e capul traficantilor de furturi „cu canistra” din conductele cu benzina? cum e posibil ca unul oarecare sa traga asupra unui politist cu pistolul…si apoi sa se spuna ca nu e pericol public si lasat in libertate? Cazurile „socante” pot continua…Se fura mitraliere, se ataca banci in miezul zilei, se impusca oameni pe strada… Ce faceti cei care trebuie sa conduceti? DESTEPTAREA! Sunteti niste farisei, niste zerouri, nulitati si mai rau niste monstri avizi de putere si bani…Rusine POLITIA, rusine PROCURATURA, rusine JUSTITIA, si nu in ultimul rand rusine celor pe care V-AM ALES!!!!! Am scris aici ceva desi sunt ferm convins ca nimeni nu o sa citeasca vreodata (si chiar daca) oricum nu se va intampla nimic dar, totusi sunt solitar cu Marian. Sa auzim de bine !

  7. Ai mare dreptate!
    eu caut d cv timp un loc unde sa mai spun o parere despre un subiect anume pt ca m-am plictisit d mess si nu mai ai cu cn sa schimbi sh o vorba in afara d a fi intampinat d hohote.
    Daca tu crezi k sunt binevenite sh ideile mele aici da-mi un semn ok!
    Multumesc mult!

  8. Este mare pacat ca nu apreciem ceea ce avem. Tara noastra este cea mai frumoasa…

  9. cata dreptateeeeeeeeeeee… 😐

Lasă un răspuns

