i am back! la multi ani ARGES TV!

acest blog a fost in deriva o perioada nedeterminata in timp si spatiu. se pare ca lipsa mea de activitate a adua mai multe vizite pe blog decat daca mi-as fi imprastiat gandurile si ineptiile pe monitor. oricum am revenit cu forte la fel de alterate si plictisit de viata….yupiiiiii…..
azi in mareata zi de 5 mai, Arges TV implineste UN (1) AN de viata si emisie. ce sa zic, ura!!!!! mi-a mai murit un neuron, am mai imbatranit cu 10 ani si mi s-a mai subrezit sanatatea. in rest sunt ok. cineva ma intreba pt un articol de ziar, ce inseamna pt mine un an de emisie. in afare de lucrurile pe care nu le putem publica (din motive lesen de inteles :D) pt mine arges tv a insemnat o provocare, poate prima provocare serioasa de pana acum cu toate ca lucrez in presa de 5 ani. a reprezentat un nou inceput. primul loc in care am vazut cat de mult conteaza munca in echipa. si pentru amuzament, acesta nu este un loc din care poti iesi la pensie…normal. ramane s ane vedem si s ane revedem in reluare numai la ARGES TV. hai pa!

dsc_9235

3 răspunsuri to “i am back! la multi ani ARGES TV!”

  1. back for how long? welcome back si la multi ani si tie!

  2. asa rechin’ bn k ai mai scris si u pe blog – k tot intram si nu gaseam ceva nou… uraaaaaaaaa iti dau fluierul ala:>?! :))

  3. La multi ani prosperi si cu informatii apropiate de adevar!

Lasă un răspuns

