inaugurare de rubrica

gata, m-am decis ! in urma miliardelor de intamplari stupide, hazli, enervante ori bizare pe care le-am trait in timp ce faceam naveta (da sunt un navetist, tin cu mediul inconjurator si merg cu autobizul zilnic cate 2 statii de acasa catre serviciu), m-au determinat sa inaugurez o noua rubrica pe muribundul meu blog. rubrica se va intitula sugestiv „Poveştiri din Autobuz”. actorii principali vor fi in general babele si pitzipoancele disperate de care am parte zilnic in autobuzele din Pitestiul nostru minunat. stati p’aproape ca nici nu banuiti ce o sa pierdeti. revin cat de curand pot cu seria de povestiri ultra adevarate. pe bune, n’ai tu idei!

a258_b1

3 răspunsuri to “inaugurare de rubrica”

  1. N-am reusit de ieri, dar iti urez azi de 2 ori : LA MUUULTI ANI! Ce nu e voie si azi, abia ai implinit 7 anisori (cifra din fata nu se ia in calcul), deci in toamna mergi la scoala :P.

  2. Eu aştept rubrica. Cele mai interesante „evenimente”, pentru mine, sunt ălea pe care le pot vedea şi eu. Şi… da! Şi eu am o problemă cu piţipoanecele şi babele disperate, dar să ştii că eşti misogin (între noi fie vorba, nu mă miră): există şi cocalari, precum şi moşi care întotdeauna se uită la tine ca la ciumă doar pentru că îndrăzneşti să nu vrei întotdeauna să le asculţi zâmbitor maneaua sau să stai pe veci în picioare pentru ei.

    REVERGOREAZĂ-ŢI BLOGUL!

Lasă un răspuns

