Ciprian „nu stiu” si-a facut prietena!!!

Sunt gelos!!!!

5 răspunsuri to “Ciprian „nu stiu” si-a facut prietena!!!”

  1. Salut! Am cautat in tot blogul un formular de contact si nu am gasit, asa ca sper sa nu te superi ca incerc sa dau de tine printr-un comentariu. Probabil nu ma mai tii minte, dar eu da. Oricum, daca ma recunosti e bine 🙂
    Uite care-i moftul meu. Vreau sa fac o pagina separata pe blogul meu cu cateva alte bloguri din judetul nostru, cu o descriere ampla etc. Te-ar interesa? Un fel de schimb de link-uri. Imi doresc sa promovez blogosfera argeseana. Te rog, nu ezita sa ma contactezi pe blogul meu. O zi buna!

  2. Salut, as vrea sa iau legatura cu tine, dar nu este nici o adresa de mail la care sa te caut, te rog, daca ai timp, Multumesc!

  3. pfff! se pare ca cei de pe youtube au scos videoul asta…

  4. Din 2010 vad ca nu s-a mai postat nimic, pacat!

Lasă un comentariu